Friday, January 7, 2022

Vinter beskrivande uppsats

Vinter beskrivande uppsats



Det är lätt att stänga ute en kort stund men snart är bultandet bara för mycket. Snön visar känslorna han känner inuti utanför. Mina fötter verkade som cementblock när jag traskade genom snöbankarna, sparkade på högarna när jag störtade mig igenom, och försökte hålla mig varm genom att vara så aktiv som möjligt utan att slösa bort dyrbar energi. Det tog omedelbart fram det röda i min näsa och kinder, vinter beskrivande uppsats. Kan lika gärna göra det bästa av det, eller hur? Jag visste att mina skidor inte skulle komma ut vinter beskrivande uppsats snö.





Personlig berättelse: One Foot In A Snowy



Orolig för plagiat? Läs detta. Hjälp Logga in Registrera dig. Piskande vintervind sliter genom det tunna lagret av Gortex. En gigantisk rysning ryser i min kropp när vinden får kontakt, kyler mig ända till benet. Andetaget fryser i samma ögonblick som det rör vid den kalla luften. Ändå fortsätter det att snurra i vinter beskrivande uppsats som ett miniatyrmoln som lämnar min mun, vinter beskrivande uppsats. Mina ögon ansträngde sig och skannade omgivningen och letade efter en form eller skugga i den bländande vitheten, vinter beskrivande uppsats. Träden är också helt vita, som gigantiska monsterklumpar med bara en touch av grön färg som kommer genom den djupa snön. Tiden verkar vara frusen, tillsammans med mina fötter, i snöstormen av vitt och vind.


Jag kan inte säga att jag rör på mig eller står helt stilla. Inser det vinter beskrivande uppsats sistnämnda fortsätter jag återigen min anständighet in i den frusna ödemarken. Pulver flyger upp i luften bakom mig och glittrar som om det vore diamantdamm. Det översta snölagret har smält och sedan frusit igen, vinter beskrivande uppsats kanten på min bräda för att skära igenom den med en skarp och tillfredsställande crunch. Gradvis börjar domningar sätta sig i mina lemmar. Först öronen, trots att den tjocka token täcker dem börjar de stelna. Närmast från tåspetsarna kryper känslan sakta upp genom mina ben och till mina lår. Nu är inte bara mina fötter frusna utan även mina fingrar, tack och lov kunde kylan inte sprida sig förbi mina händer.


Smärtan är tråkig, men ändå trubbig. Det är lätt att stänga ute en kort stund men snart är bultandet bara för mycket. Mina kinder bryter ut i eldsmärta när kylan uppslukar den blottade huden. Nu ser jag en mörk och olycksbådande gestalt framför mig, den är i form av en byggnad. Men när jag kommer närmare ser jag att det bara är ett påhitt av min fantasi, som en hägring i öknen, men det här är ingen öken, vinter beskrivande uppsats. Panik fyller mitt sinne som varmluft som fyller en ballong. Var är jag hur mycket längre kan det vara? Beskrivande vinteruppsats. I WriteWork. WriteWork-bidragsgivare. com, 1 november, WriteWork-bidragsgivare, "Descriptive Winter Essay," WriteWork.





disposition för forskningsuppsats



När jag inser att det är det sistnämnda fortsätter jag än en gång min anständighet in i den frusna ödemarken. Pulver flyger upp i luften bakom mig och glittrar som om det vore diamantdamm. Det översta lagret av snö har smält och sedan frusit igen, vilket gör att kanten på min bräda kan skära sig genom den med en krispig och tillfredsställande crunch. Gradvis börjar domningar sätta sig i mina lemmar. Först öronen, trots att den tjocka token täcker dem börjar de stelna. Närmast från tåspetsarna kryper känslan sakta upp genom mina ben och till mina lår. Nu är inte bara mina fötter frusna utan även mina fingrar, tack och lov kunde kylan inte sprida sig förbi mina händer.


Smärtan är tråkig, men ändå trubbig. Det är lätt att stänga ute en kort stund men snart är bultandet bara för mycket. Mina kinder bryter ut i eldsmärta när kylan uppslukar den blottade huden. Nu ser jag en mörk och olycksbådande gestalt framför mig, den är i form av en byggnad. Men när jag kommer närmare ser jag att det bara är ett påhitt av min fantasi, som en hägring i öknen, men det här är ingen öken. Panik fyller mitt sinne som varmluft som fyller en ballong. Var är jag hur mycket längre kan det vara? Beskrivande vinteruppsats. Destinationen var nära, och jag satte fart. Jag undrade vad mina ledare kunde säga till mig när jag kom. När allt kommer omkring hade jag precis lett halva min scoutrupp på en stig av obefogade faror.


Jag hade fått ett val och det valet var fel. Snön visar känslorna han känner inuti utanför. Första gången vi hör om snön är i början. Om du tog ett steg upp i snön skulle dina fötter försvinna ner i marken. Himlen hade eleganta snöflingor som gled ner som fortsatte att bygga vidare på den redan rikliga snön som låg där, även om den var grå och täckt av moln avskräckte den inte det vackra landskapet. Träden markerade varje försök med den fantastiska doften av tall som skulle invadera din näsa. Jag förstod aldrig hur snowboard fungerade bara att det tog mig från punkt till punkt snabbt.


Efter många spännande löpturer med min familj, bestämde jag mig för att jag skulle separera och gå till terrängparken där alla hopp och rails var. Denna överdrift lägger tonvikten på att det snöar, och det här citatet visar också hur mycket snö som fallit. Båda som gör att en tydlig och fridfull bild av snöiga skogar kan avbildas eftersom det är något som majoriteten av människor har upplevt. Denna överdrift gör att tonen av lugn kan skildras genom att skapa en lätt anslutningsbar och... Kan lika gärna göra det bästa av det, eller hur? Jag gick runt träden och såg när snön landade på marken och smälte bort. Mitt mörkbruna hår blåste bort av vintervinden. Jag tittade sedan förbi de snötäckta träden för att se en mörk gestalt stå...


Det var inte det jag trodde att du gjorde, tänkte jag. Jag trängde mig igenom den tunga snön och kämpade för att träffa mina vänner. När jag äntligen kom till dem, hade deras en gång palmstora snöboll växt till nästan höjden av min midja. När jag gick genom den snöiga skogen dämpades ljudet av mina fotsteg av den nyfallna snön. Snöflingor spiralerade långsamt upp från himlen och landade försiktigt på mig när jag trängde mig igenom de snabbt upphopade högarna av isiga flingor. Min andedräkt blåste formlösa moln upp i den frusna luften och mina ögon sved av den kalla, hårda vinden. Jag skyndade mig mot ljuset i fjärran och väntade på värme och en varm måltid i mitt sinne. Mina fötter verkade som cementblock när jag traskade genom snöbankarna, sparkade på högarna när jag störtade mig igenom, och försökte hålla mig varm genom att vara så aktiv som möjligt utan att slösa bort dyrbar energi.


Du måste få isen från rutorna på din bil och det här är svårt. Ingen vill göra det. Jag var som ett spöke i en skyskrapa. Vid det här laget förvandlades min nacke till en våt isstapel när jag sipprade djupare in i den kalla, blöta snön. Stanken av mänsklig andetag skulle ge mig lite hopp vid det här laget. Jag visste att mina skidor inte skulle komma ur snön. Sedan såg jag en skidpatrullofficer i skidliften stirra med intriger på mig. Hem Flashcards Skapa Flashcards Uppsatser Uppsatsämnen Skrivverktyg. Uppsatser Uppsatser FlashCards.

No comments:

Post a Comment